Efektywne wykorzystanie oprogramowania – doświadczeni specjaliści objaśnią możliwości funkcjonalne programu oraz pomogą rozwiązać określone problemy.
Skuteczne rozwiązanie pojawiających się problemów – nasi konsultanci, to zespół wykwalifikowany w obsłudze poszczególnych programów.
Łatwy dostęp do informacji – można wybrać dogodną formę komunikacji z naszymi konsultantami:
telefon
poczta elektroniczna
Wszystkie zgłoszone sprawy są rejestrowane i uzyskują numer identyfikacyjny - informacje zwrotne otrzymujesz za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Jak skorzystać ze wsparcia technicznego?
Telefon
Przed skorzystaniem z usługi przygotuj opis problemu.
Zadzwoń pod numer: 42 227 70 10
Po uzyskaniu połączenia opisz problem - zostanie wygenerowane zamówienie z wyceną usługi.
Usługa jest realizowana po zapłacie za zamówienie.
E-mail
Przed skorzystaniem z usługi przygotuj opis problemu.
Prześlij maila na adres serwis,pro-cent.pl
Twoje zapytanie jest zarejestrowane i opatrzone unikalnym numerem.
Zostanie przesłana zwrotna informacja z wyceną usługi.
Usługa jest realizowana za pośrednictwem poczty elektronicznej po zapłacie za zamówienie.
Jak skorzystać z konsultacji zdalnych?
Przed skorzystaniem z konsultacji zdalnych zadbaj o:
Posiadanie łącza internetowego
Instalację komponentów komunikacyjnych - program TeamViewer
Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę:
Przed skorzystaniem z usługi przygotuj opis problemu.
Prześlij maila na adres serwis,pro-cent.pl lub zadzwoń pod numer: 42 227 70 10
Zostanie wygenerowane zamówienie z wyceną usługi.
Usługa jest realizowana po zapłacie za zamówienie. Serwis umawia się na zdalne konsultacje.
Zdalne konsultacje realizowane są następująco:
Użytkownik upoważnia konsultanta do dostępu do programów zainstalowanych na swoim komputerze.
Dzięki temu na ekranie konsultanta pojawia się widok ekranu Użytkownika.
Użytkownik, wybiera programy, które chce udostępnić konsultantowi.
Konsultant wykonuje czynności serwisowe, prezentuje wybrane funkcjonalności, czy sposoby rozwiązania problemów.
Użytkownik widzi wszystkie czynności konsultanta na swoim ekranie. Dodatkowo w trakcie konsultacji jest aktywne połączenie telefoniczne.