Pomoc techniczna - płatny pakiet usług


Nazwa Cena netto Cena brutto
Pomoc techniczna - pakiet 15 minut 40,00 49,20
Pomoc techniczna - pakiet 30 minut 60,00 73,80
Pomoc techniczna - pakiet 45 minut 90,00 110,70
Pomoc techniczna - pakiet 60 minut 120,00 147,60
Usługa wsparcia technicznego gwarantuje:
  • Efektywne wykorzystanie oprogramowania – doświadczeni specjaliści objaśnią możliwości funkcjonalne programu oraz pomogą rozwiązać określone problemy.
  • Skuteczne rozwiązanie pojawiających się problemów – nasi konsultanci, to zespół wykwalifikowany w obsłudze poszczególnych programów.
  • Łatwy dostęp do informacji – można wybrać dogodną formę komunikacji z naszymi konsultantami:
    • telefon
    • poczta elektroniczna
    Wszystkie zgłoszone sprawy są rejestrowane i uzyskują numer identyfikacyjny - informacje zwrotne otrzymujesz za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Jak skorzystać ze wsparcia technicznego?
  • Telefon
    • Przed skorzystaniem z usługi przygotuj opis problemu.
    • Zadzwoń pod numer: 42 227 70 10
    • Po uzyskaniu połączenia opisz problem - zostanie wygenerowane zamówienie z wyceną usługi.
    • Usługa jest realizowana po zapłacie za zamówienie.
  • E-mail
    • Przed skorzystaniem z usługi przygotuj opis problemu.
    • Prześlij maila na adres serwis,pro-cent.pl
    • Twoje zapytanie jest zarejestrowane i opatrzone unikalnym numerem.
    • Zostanie przesłana zwrotna informacja z wyceną usługi.
    • Usługa jest realizowana za pośrednictwem poczty elektronicznej po zapłacie za zamówienie.
Jak skorzystać z konsultacji zdalnych?
  • Przed skorzystaniem z konsultacji zdalnych zadbaj o:
    • Posiadanie łącza internetowego
    • Instalację komponentów komunikacyjnych - program TeamViewer
    • Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę:
      • Przed skorzystaniem z usługi przygotuj opis problemu.
      • Prześlij maila na adres serwis,pro-cent.pl lub zadzwoń pod numer: 42 227 70 10
      • Zostanie wygenerowane zamówienie z wyceną usługi.
      • Usługa jest realizowana po zapłacie za zamówienie. Serwis umawia się na zdalne konsultacje.
  • Zdalne konsultacje realizowane są następująco:
    • Użytkownik upoważnia konsultanta do dostępu do programów zainstalowanych na swoim komputerze.
      Dzięki temu na ekranie konsultanta pojawia się widok ekranu Użytkownika.
    • Użytkownik, wybiera programy, które chce udostępnić konsultantowi.
    • Konsultant wykonuje czynności serwisowe, prezentuje wybrane funkcjonalności, czy sposoby rozwiązania problemów.
    • Użytkownik widzi wszystkie czynności konsultanta na swoim ekranie. Dodatkowo w trakcie konsultacji jest aktywne połączenie telefoniczne.